2013. január 5., szombat

Mindened engem

A szemed - 
Az nézzen csak engem.
Fotózza le vonásaimat.

Az ajkad - 
Az csókoljon engem
Mossa le a rosszat bőrömről.

A kezed - 
Az érintsen engem
Cirógassa melegével testem.

A lelked - 
Az öleljen engem
Tegye teljessé bolyongó életem.


Nekem eddig kimaradt az életemből az a tipikus mindent elsöprő, nagy szerelem. Most nem a tinédzser fellángolásokra gondolok, hanem felnőtt szerelemre. Sosem értettem, milyen lehet az. Voltak párkapcsolataim, de mindháromba még gyerekfejjel ugrottam bele. Vicces, hogy Te ezalatt végig ott voltál a szemem előtt...
Nem voltam nő a kapcsolataimban. Kislány voltam, és hiába próbáltam fejlődni, megérni, partnereim sem vették bennem észre a felnőtt, izgató Nőt. A szexuális életem komoly sérüléseket szenvedett, és a legutolsó kapcsolatomból már azzal a szörnyű gyanúval jöttem ki, hogy talán frigid vagyok.
Úgy érzem, Te meg tudnál nekem mutatni egy másik utat. Benned bízom. Mindig is bíztam. Minden további nélkül át tudnám Neked adni magam. Te a nagybetűs FÉRFI vagy, az a férfi, aki először a lelkével fogott meg engem, és akit mindig is csodálatosnak, lelki társnak találtam. Talán most jött el az ideje annak, hogy a kapcsolatunk kiteljesedjen, hogy összeálljon a kép, hogy az utolsó darabka is a helyére kerüljön. Felnőttem Hozzád. Nem látod?


2011.03.31.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése